Navigatie

 

Is een item toch niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren.

 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

Je kan makkelijk retourneren door de onderstaande stappen te volgen.

  1. Kijk of jouw retour voldoet aan onze retourvoorwaarden.
  2. Vul het retourformulier in en voeg deze bij je pakket.
  3. Volg de te nemen stappen.

Let op! in Nederland is het niet mogelijk om met een my parcel/post NL label je pakket te retourneren. 

Indien je je bestelling via my parcel/post NL retourneert, ontvang je van de baliemedewerker een verzendbewijs met daarop een Track & Trace code. Ook ontvang je vanuit Returnista een verzendbewijs met daarop een Track & Trace code. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je retour volledig is verwerkt en is terugbetaald. 

Zonder een geldig verzendbewijs met daarop een Track & Trace code kunnen wij geen onderzoek starten naar retouren en zullen wij vermiste retouren dus niet terugbetalen.

 

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

Artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. 

Het te retourneren artikel dient ongedragen te zijn en alle tags zijn nog aan het artikel bevestigd. Het te retourneren artikel bevat geen gebruikssporen of make-up vlekken en mist geen accecoires die aan de kleding zijn bevestigd. 

Sieraden kunnen i.v.m. hygiëne niet worden terug gestuurd.

Wij geven geen garantie op kleding met kralen glitters en studs!

Let op! Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.

 

HEBBEN JULLIE MIJN RETOUR ONTVANGEN?

Wanneer je het pakket retour hebt verstuurd, duurt het maximaal 10 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruilen.

Mocht je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan raad ik je aan om contact met onze op te nemen.

 

 

KUNNEN SALE ITEMS GERETOURNEERD WORDEN?

Wanneer de SALE artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden kan je deze retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

 

 

 

© 2019 - 2020 2B's creations | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Hi wij maken gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.