Navigatie

Bezorging

  • Nederland 

    Heb je op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is de zelfde dag verzonden! (met uitzondering van zondag en Nationale feestdagen)

         €5,95 met track & trace (Gratis bij orders van €50,-)

 

  • België 

    Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is de zelfde dag verzonden! (met uitzondering van zondag en Nationale feestdagen)

            €8,75 met track & trace (Gratis bij orders van €100,-)

 

  • Duitsland

            Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, is de zelfde dag verzonden! (met uitzondering van zondag en Nationale feestdagen)

            €8,75 met track & trace (Gratis bij orders van €100,-)

 

Wil je het gratis in Zierikzee afhalen?

Dat kan bij MienDomus Havenpark 3, 4301 JG , Zierikzee. Klik dat dan aan bij de verzendopties.

 

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra jouw pakket is verzonden ontvang je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace. Hier kan je de status van de zending inzien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructie geven over jouw levering.

 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN ITEM UIT MIJN BESTELLING MIS?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact op te nemen met ons. Dan nemen we je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!

 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN VERKEERD ITEM HEB ONTVANGEN?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met ons. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item en van het label van het foutieve item. Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing!

 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ITEM HEB ONTVANGEN?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met met ons. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van de klacht. (Let op! Stuur het item nog niet retour, zonder foto kunnen wij helaas geen passende oplossing voor je zoeken.) Wij nemen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoeken samen met jou naar de beste oplossing.

 

 

 

© 2019 - 2020 2B's creations | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Hi wij maken gebruik van cookies Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.